15 Ekim 2009 Perşembe

makas kılıfı

mutfak makasımın eski hali ilk gördüğünüz.tepedeki deliği yırtılmaya ve kirlenmeye başlamıştı artık. ve ben hemen dikişi olayın içerisine soktum.neden olmasın? diyerek...
öncelikle varolan kılıfı kalıp olarak kullanıp kumaş parçalarını kestim. arka tarafın arasına koymak için tela birde biraz daha sert durur diye. arka, tela ve ön kumaşları ön yüzleri içe gelecek şekilde iğneleyip ön parçayla birleştiği yere kadar dikiş geçtim.sonra ön parçayı eklemeden üzerine dikiş ve kurdele ile süslememi yaptım.







ve yine ön ve arka parçaların yüzü içe gelecek şekilde iğleneyip dikiş geçtim.üst deliği de ilik açarak hallettim.böylece bitmiş oldu. üst kısmı bir kere söküp tekrar dikmeme rağmen yine de biraz yamuk oldu ama olacak artık o kadar.


son aşama ve yerindeki fotoğrafları...

1 yorum:

  1. son fotoğrafta makas sanki yorganın altından bakan muzur bir çocuğun gözlerine benziyor :)) ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...