9 Ekim 2009 Cuma

yiğenime doğumgünü elbisesi

 
 

bir burda modeli daha. model yine ağustos 2009 burda'dan. bunu direk yiğenim için diktim bu sefer yalnız. çünkü doğumgünü. eh en iyi hediye nedir tabii ki bu aralar durmadan dikiş diken biri için tabi ki birşeyler dikmek. ve o tam olarak anlayamasa bile burada ki el emeğini en azından annesi için hoş birşey olacaktır sanıyorum.






size her türlü fotoğrafını çektim. tabi giyilmiş haliyle de eklerim ama doğumgünü ay sonunda olduğundan o fotoğraflar daha sonra...
orjinal burda'da düğme dikmiş yaka kenarlarına ama benim aklıma böyle birşey geldi.yaka kenarına ve etek ucuna nakış işledim. hayatımın ilk nakışı. inci'nin bir tişörtünden bakarak yaptım tabi; o kadar da değil...


2 yorum:

  1. şimdi çat diye ortamdan çatlıyaciiiiiiiim...
    kalıplarla boğuşan ve hala dikişi öğrenememiş biri olarak kıskandımmmmmm

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık, çok güzel.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...