9 Ekim 2009 Cuma

bakarak gömlek dikmek


yapmak istediğim gömlek buydu. gap'in sitesinden bulmuştum modeli. olmuş mu olmamış mı takdiri size kalmış ama benim içim rahat. bence çok şirin oldu. zaten rengini kumaşı alırken çok beğenmiştim. ve işin asıl kısmı sadece bakarak modelden yapabilmem. tabi çocuk modelleri daha basit oluyor,kendime hiç denemedim böyle bir yerden bakarak dikmeyi.olunca paylaşırım zaten...

sadece kolları kısa oldu orjinal modele göre. o da kol ağzını iki kolda farklı yerlerden kesmemden kaynaklandı. birisinde tam ortadan diğerindeyse arkanın ortasından kesik açmışım. ama ilk kez de olur böyle şeyler değil mi?neyse o yüzden kolları kısalttım ve sadece kolağzı geçerek kapattım.istenildiğinde böyle ters çevrilebilir diye de farklı renk yaptım.

3 yorum:

  1. ne cici gömlek olmuş.sizinkinin farklılıkları dahada cici olmasını sağlamış:)bende dikiş öğrenmeye uğraşan biri olarak çok beğendim bu modeli.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok sevdiğim bir tarz, desende bu tarza uymuş, çok sevdim, iyi günlerde giyin...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmmuş bakarak dikmekte büyük bir maharet ben asla bceremezdim emeinize sağlık

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...