30 Ekim 2009 Cuma

kutu kaplama

işte bu gördüğünüz benim kapladığım en büyük kutu. daha doğrasu sandıkvari kutu diyelim. bu kutuda tencere ve yemek takımı alındı. görümcem almıştı şu dizi aralarında habire reklam veren markadan. ben de durun atmayın sakın dedim ben bunu adam eder,kullanırım. velhasıl kapladım dc-fix ile bir güzel kızımın odasına sandık oldu.süslemedim çünkü bence böyle gayet güzel oldu. tabi dc-fix'i özellikle bunun için;hatta bir rulosu yetmediğinden iki rulo aldığımdan astarı yüzünden pahalıya geldi ama olsun güzel oldu.



6 yorum:

  1. merhaba bloğunuzu çok beğendim :)kutularınıza bayıldım çalışmalarınızda kolaylıklar diliyorum
    sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
  2. Pembiş pembiş, tam kız odasına lâyık olmuş.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çizgili kumaşta hata çok belli olur (uzmanlığım batsın :P ) ama bu kaplama çalışmasında hiç hata yok. Eller dert görmesin..

    YanıtlaSil
  4. çok çok teşekkürler
    insan yaparken zevk alınca güzel oluyor...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel..
    kullanışlı olmuş..
    iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...