9 Ekim 2009 Cuma

el altı kutusu

gördüğünüz kutuya başka bir isim bulamadım. an iyi anlatan başlık buydu. bu kutu benim kutu kaplarken,el işi birşeyler yaparken birinci derecede gerekli malzemeleri koyduğum kutu. yani içerisinde maket bıçağı, uhu, makas, kalem, cetvel, çakmak (kurdele ucu yakmak için), silgi vb. malzemeleri koyuyorum. yani her zaman en lazım olan şeyler
nasıl yapıldığına bakarsak.öncelikle bu inci'ye daha bebekken aldığımız granül deterjanın kutusuydu. tabi böyle kutu bulmak zor her zaman ele geçmez silindirik olması açısından...
ben de hemen kapladım tabi dc-fix ile.sonrada kurdele ile kenarlarından yapıştırdım.bu kadar. gerçekten benim için çok kullanışlı oluyor.

1 yorum:

  1. çok kullanışlı olmalı kutuyu yanınıza aldınızmı tamamdır:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...