13 Ekim 2009 Salı

fotoğraf makinesi kılıfım


bu gördüğünüz de benim fotoğraf makine kılıfım.biraz derme çatma oldu ama kullanıyorum işte bir dahakini yapana dek.
nasıl mı yaptım.
öncelikle fotoğraf makinenizin boyutuna göre göz kararı bir kumaş parçası kesiyorsunuz. göz kararı dediysem en azından bir ölçü alıp ta kesseniz daha doğru olur tabi.ve bir de etrafına geçmek için biye ve ya yine kumaş parçası da olabilir.düğme ve kurdele.

öncelikle dikdörtgenin kısa parçalarından birisine biyeyi dikiyorum.ve katlama payını düşünerek katlıyorum uzun parçayı.ve katladığım yerlere dikiş geçiyorum.

sonrasında dikdörtgenin diğer kısa parçasına biyeyi dikiyorum.en son olarakta boyuna uzunlamasına parçayı katlanmış şekliyle dikiyorum.böylece bitmiş oluyor.gayet basit değil mi?
tabi ben o an elimde olmadığından düğme ve kurdeleyi sonradan ekledim. bu yüzden de kurdele parçasını üstten diktim. ama bunu biyenin içine yedirerek dikmek lazım aslında.daha düzgün görünmesi için elbet. ama dedim ya idareten.yenisini yapacağım inşallah yakında...


1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...