12 Kasım 2009 Perşembe

ütü masası yenileme

ütü masamın üzerindeki deseni hem beğenmiyordum hem de altındaki elyaf eskimişti artık. o yüzden bu değişikliğe gittim. internette bakındığım yerlerde de gördüğümden yapımı zor gelmedi. kumaş alıp başladım işe. öncelikle ütü masamı tersten kumaşımın üzerine yatırıp 10 cm. fazlalıkla kestim. kenarlarını kıvırdım aşağıda gördüğünüz şekilde.

ve bu katladığım kısımdan lastik geçirdim. siz iplik vb. birşeyde geçirebilirsiniz. lastik daha iyi sarar gibi geldi. bu arada kumaşın kenarını sağ tarafa yani ütü masasının düz kısmına getirirseniz o kenardan katlama yapmanıza gerek kalmaz. çünkü zaten o kenardan lastik de geçmeyecek.
sonra alttan sıralamayla eski elyaf,yeni elyaf,eski kılıf ve yeni kılıfım olmak üzere masaya geçiriyorum.

ütü masasının düz kenarından lastiğin uçlarını var gücümle çekip bağlıyorum.
ve ütü masam hazır. pek güzel bir fotoğraf olmadı akşam çeildiği için ama idareten artık...

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...