20 Kasım 2009 Cuma

bayramlığa toka

kızımın bayramlık elbisesine takım olarak yaptım bu tacı. daha doğrusu alttaki beyaz taç vardı elde. üzerine yaptım diyeyim.
öncelikle kumaştan kalp şeklinde parçalar kestim. bunu daha önce bir blogta görmüştüm. tişörtün bir omzuna yapmışlardı. oradan aklımda kaldığı kadar yapmaya çalıştım. sonra da dikdörtgen bir parça yaptım. baştaki amacım sadece bunun üzerine yapıp taca yapıştırmaktı. ama işin içine kurdele girdi sonra.


 



 
bu dikdörtgen parçanın orta kısmına diğer iki kısmı içeriye alt tarafa katlayacağımızı düşünerek kalp şeklindeki parçaları gelişi güzel makine ile diktim. aslında elde de yapılabilir tabi. sonra da bunu el dikişi ile kurdelenin işeretlediğim yerine diktim. ve kurdeleyi tacın üzerine yapıştırdım. aslında çok basit bir işlem sadece hafif uğraşmalı.
aslında manken olarak benim başımda biraz küçük oldu çiçek ama kızımın başında daha iyi durdu elbette. (üstteki fotoğraf onun)

2 yorum:

  1. Bayram üzeri gömlek,elbise,taç.Çocuklar çok mutlu olacaklar sayenizde.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker olmuş:)Güle güle kullansın..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...