12 Kasım 2009 Perşembe

kapı süsü çerçeveler

bu kapı süsünü bir katalogta görmüştüm ama bu şekilde değil. içleri kumaş kaplı tahtadan çerçeveler kalın bir kumaş parçasına tutturulup aynen bu şekilde duvara asılmıştı hatırladığım kadarıyla. zaten bir kumaş kataloğuydu galiba.benim de kapıya uyarlamak aklıma geldi,hem zaten çerçeveleri de çok severim.cicili bicili birşey neden olmasın kızımın odasına dedim.
o kadar uzun zaman oldu ki yapalı çok net hatırlamıyorum bazı ayrıntıları ama yazacağım elbet hatırladığım kadarıyla.
mukavva kestim öncelikle istediğim boyutta ve kaç tane yapacaksam.sonra onları bristol kağıdıyla kapladım,ama bristolün üzerine yapacaklarımı yaptıktan sonra.
ikisinde 9*13 cm. fotoğraf boyutunu köşelere yerleştirip karşı köşesine desenimi çizdim.

diğer ikisinde de kurdele, simli kalem, plastik kurdele (ikea'dan), simli uhu, pul gibi değişik malzemeler kullanarak enine çizgiler yaptım. bunlarda resim yok. fotoğrafları o şekilde çekmişim. ama fotoğraf koymadanda kullanabilirsiniz elbet. buradaki fotoğraf boyutumda 10*15 cm.

fotoğraf boyutuna göre köşelere kesik yaptım ve eski usülle fotoğrafları bu şekilde yerleştirdim. bristolle kapladıktan sonra arkalarını kapatmak için bristol parçası kesip yapıştırdım. ve kalın kurdeleyi de bu parçanın içerisinden geçirip yapıştırdım. kurdelelerin yukarı uçlarını da birbirine bağlayıp,kapının arkasındaki askıdan geçirip astım.
kapı süsü çerçevelerim hazır. aynı şeyi duvarda da kullanabilirsiniz çeşitli şekillerde...

1 yorum:

  1. herşey çok güzel çok yaratıcı bir insansınız ellerinze sağlık. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...