4 Kasım 2009 Çarşamba

pijama takımım


bu da kendime diktiğim pijama takımım. kumaş annemin sandığından. daha biz çocukken alınmış sümerbank'tan sandıkta duruyor öyle,iyi ki dikişe başlamışım... bunun gibi bir sürü kumaş. tabi ben en güzellerini seçip aldım. öncelikle kendime dikip denedim;bakalım nasıl olacak diye. diğerleriyle ablama, kızıma ve çıkarsa yiğenlere de yapmayı düşünüyorum; düşünüyorum bakalım ne zaman gerçekleşir...
pazen kumaşıydı galiba o tarz kumaşların isimlerini karıştırıyorum hep. mağazalarda (aklıma gelen c&a ve la senza) bulunan pijama takımlarının kumaşına benziyor. fakat bu yüzünden değilde içten tüylendirilmiş olanı. aslında onun özel bir adı da vardı; sanırım şardon veya benzeri birşeydi.
varolan bir pijama takımımı şablon olarak kullanıp parçaları kestim. aslından bunu baştan fotoğraflıyordum fakat sonra işe dalınca unuttum. o yüzden malesef gösteremiyorum size biçmeyi. olsun siz bu seferlik sonuca bakın sadece...
üst ön parçaya, yakaya, kol ağızlarına ve paça uçlarına biye geçtim.

 

5 yorum:

  1. İğnedenlikler de çok güzel ama pijamanıza bayıldım.Pazen'i çok severim.Yumuşacıktır.Yağ gibi ütülenir.Anneciğim de bana model model dikerdi çocukluğumda, gençliğimde.Ellerinize sağlık.Biyeli cepler de çok yakışır.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Pazeni ben de çok severim. Gerçekten sıcacıktır. Soğukta üzerinize giydiğiniz de ısıtıverir. Çok ta güzel olmuş, iyi günlerde giyin.

    YanıtlaSil
  3. canım ellerine sağlık ne kadarda güzel olmuş eskiden annemde bize hep sümerbanktan alırdı herşeyimizi hey gidi günlr bazen kendimi o kadar yaşlanmış bitkin hissediyorumki

    YanıtlaSil
  4. Profesyonel bir pijama olmuş, eskinin Sümerbank pazeni de sıcacık tutar. Güzel rüyalar gör bu cici pijama içinde inci küpeli kız. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. BU YIL PAZEN PİJAMALAR ÇOK REVAÇTA.SİZİN DE ELİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ.üSTELİK PAMUKLU DA.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...