8 Eylül 2011 Perşembe

bol sebzeli karnıyarık yada fırında türlü gibi birşey

aslında niyetim karnıyarık yapmaktı. ama evdeki 2 tane kabak kalmasın diyerek e ''kabak kattıysak patateste gider'', kabakla aynı mantıkta ''e bir tane de havuç varmış bak'' , ve bir de dünden kalan mantar sapları diye diye evdeki kalmış malzemeleri toplayıp (şimdi yazarken fark ettim bunu da) hepsini niyette olan karnıyarığa katmaya karar verdim.
öncelikle hepsini yarı kıvamda kızarttım az yağlı tavada. üstteki sadece kızarmış ve borcama alınmış halleri.
 üst malzemesinde karnıyarığa sadık kalarak soğan, sarımsak, kıyma, yeşil biber, domates, biraz salça ve  maydanozu karıştırarak yine tavada pişirdim.bakınız üstteki halleri
ve burada da fırına gitmeden önceki buluşma.
 mideyle buluşmadan önceki halide budur. kötü ama idare edin artık...
deneyin, pişman olmazsınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...