7 Eylül 2011 Çarşamba

bir iade

 daha önceki kampanyasında kaçırdığım için üzüldüğüm bu ayakkabıları trendyol'da tekrar milla kampanyası olduğunda hiç düşünmeden aldım. ama sonuç tekrar bir iade vakası oldu. çünkü giydiğimde gayet rahat gibi görünen ve ayağımda ki duruşunu da sevmeme rağmen ayakkabının rengi biraz pembemsi. şimdi yukarıdaki fotoğrafa bakıyorumda gayet güzel hiç renk sorunu yokmuş gibi görünüyor ama gel gör ki çıplak gözle öyle değil. ben abartıyor olsam bile içime sine sine giyemeyecek olduktan sonra bu ayakkabıdan bana hayır gelmez değil mi? artık seneye yaza yenisine kısmet...
aşağıdaki fotoğrafta deri ile kumaş kısmındaki renk farkı daha bir belli oluyor gibi :(??

3 yorum:

  1. bende geçen kampanyasında vizon diyerek aldım ama yeşil çıktı:) bende iade etmek zorunda kaldım sen hangi renk diye aldın?

    YanıtlaSil
  2. Keske olsaymış ama dediğin gibi artık birdahakine :)

    YanıtlaSil
  3. ben beyaz istedim beyaz geldi problem yok o açıdan ama beyazı bir garipti işte

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...