15 Ocak 2010 Cuma

küçüğe eldiven


bu eldiveni yapmak gerçekten çok basit. ben de başlarken tereddütlüydüm aklımda kalanlarla yola çıktım ama oldu sayılır. sadece bilek kısmı kurdele dolayısıyla gevşemediği için biraz dar oldu.
polar kumaştan kızımın elini koyarak ve biraz da var olan eldiveninden kopya çekerek böyle bir kalıp çıkardım. bu kalıptan 4 tane çıkarıyorsunuz.
eldivenin altta kalacak parçalarının bilek kısmına lastik dikiyoruz. ve diğer ön parçalarıyla birleştirip 2 tane eldiven elde etmiş oluyoruz.bundan sonrası süs kısmı.
eldevinlerin uç kısmına düzden kurdele ekliyoruz. ve katladığımızda da aşağıdaki gibi bir bordür kısmı oluşmuş oluyor.
bu kurdeleden aslında kalın olması için iki sıra yapacaktım fakat dar olduğundan dikmesi zor oluyor diyerek vazgeçtim. neyse. bu kurdelenin üzerine de ortadan başka bir kurdele daha geçtim.
ve en son olarak ta üst orta kısma bir organze fiyonk yerleştirdim.böylece eldivenlerim bitmiş oldu.

6 yorum:

  1. çok güzel fikir ellerine emeğine sağlık canım çokda güzl olmuş

    blok kısmına kurdelalı lastikler var onlardanda kullanabilirsin bir daha yaparsan böylece daha kolay giyip çıkartabilir

    YanıtlaSil
  2. evet kesin yapacağım o yüzden bilgi için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  3. süper yapmışsın tatlım ya

    YanıtlaSil
  4. fikir de uygulamada çok hoş. artık bir kız doğurmam lazım zaten bakıp bakıp iç geçirmektnese :))

    YanıtlaSil
  5. Yaptığınız işler (tümü) gerçekten dikkat çekici şekilde muntazam ellerinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...