5 Mart 2010 Cuma

elbise dönüşümü

öncesi ve sonrası yazarak söze başlamak istiyorum;
aslında gereçekten çok bir değişiklik yok ama sonuca bakınca tarz değişikliğini kabul etmek gerek. bu ablamın seneler önce diktirdiği ve sonrasında da giymediği için bana verdiği elbise. yukarıda solda ilk halini görüyorsunuz. sıradan dümdüz bir siyah elbise. eteklerini biraz kısaltıp, etek kısmını biraz daraltıp ve tek omuza biraz pul veboncuk ekleyince şık bir elbise oluverdi. boncukları kafama göre işledim,bir kısmının altında da biraz tül var o kadar. bir de hafif bir şekilde arkaya ve kola taşırdım. işte sonuç:

2 yorum:

  1. Harika olmuş. Elinize sağlık. Çok zevklisiniz.

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş
    bende boyle bırsey yapmıstım krem uzerıne kahve ve gold sarı boncuk çalışmıstım ama bır fark vardı ben ınce boru boncuklardan kol uçlarına 2 sıra geçmiştım oda farklı olmustu

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...