5 Eylül 2009 Cumartesi

patates kutum

evet yeni bir kutu ile başlıyoruz.öncelikle neden böyle bir kutuya ihtiyaç duyduğumu açıklayayım. çünkü mutfağım dar ve yetmiyor. bende soğan ve patateslerin durduğu yeri boşaltıp hem de boş duran kutularımı değerlendirmek adına böyle birşey yaptım. biraz aştım yani kutu durumunu...neyse anlatayım size;

öncelikle kutumun kapağını kestim kolay kullanım için. sonrasında tutmak için iki delik açtım iki tarafına. yani önce bir tarafına açıp oradan çıkan parçadan yararlanarak diğer tarafa da açtım resimde gördüğünüz üzere...





 

bundan sonra deliksiz iki tarafı kraft kağıdı ile içe doğru uzatarak ve yanlardan fazlalık vererek kapladım. kutunun iç tarafıyla da uyumlu olsun diye ve evde dc-fixe en uygun onu gördüğümden. delik kenarları kaplarken de delik kısımlara denk gelen alanı ortadan maket bıçağıyla kestim ve alt ve üst kenarlara doğru kıvırıp yapıştırdım. kıvırdığımız kısımdaki boşluğa gelen alanı da aynı şekilde yapıp kıvırıp yapıştırdım.ve böylece düzgün görünmesini.



 



 

tabi kutumuzun altı boş kaldı. bunu da daha sağlam olsun diye dc-fix yaptım. taban ölçüsünün 4 tarafından 5'er cm. büyüklükte bir kare kestim dc-fixten. köşelerini katlayarak yapıştırdım. tabanımızda hazır olmuş oldu. ama dört tarafı dengeli gelmeyebilir nitekim benimkisi öyle oldu o yüzden bunu kurdele -olmazsa olmazım- kullanarak kapattım.








en son aşama olarak kutunun zeminine de kağıt yapıştırmak. çünkü kutunun köşelerine tozlar vs. ler kaçıp durup beni sinir ediyorlar. onları önlemek için. kraftan yine zemin ebatından fazlalıkla kesip;kenarlarını da içe doğru kıvırıp yapıştırıyorsunuz. o kadar bitti işte.


bunlarda son görüntüler patates kutumdan...



6 yorum:

  1. Harika olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık, Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık iyi günlerde kullanın

    Güzel günler diliyorum sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. "Asla Atmayın" diyen ben için harika bir çalışma, tabi ya, kutuları da atmayın, mutlaka bir şekilde, bir yere lazım olur. İşte patateslere güzel bir yuva...

    YanıtlaSil
  5. süper olmuş.bende patates soğanı koyacak yer arıyordum.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...