14 Eylül 2009 Pazartesi

kutularım 2

bunlar evdeki kutularımın bir kısmı.sizinle bazılarını tanıştırayım;
aşağıdaki kutum inci'nin çekmecesinde ikamet etmekte.ve işlevi içerisinde krem,biberon,emzik gibi zamanı geçmiş ıvır zıvırı depolamak.dışı dc-fix ile kaplanıp kenarlarından da kurdele geçirerek yapılmıştır.
bir sonraki aşağıdaki turkuaz kutum. o da aynı çekmecede görüldüğü üzere ilaçları muhafaza etmekte.yine aynı şekildeki bu kapaksız kutum ise kağıt (ikea'dan almıştım) ile kaplanıp yine kenarlarına kurdele yapıştırılmasıyla oluşturulmuştur.

bu kapaklı beyaz kutum ise gardıropta inci'nin çoraplarını barındırıyor. kışlık ve külotlu çoraplar baya yer kaplıyor; kutu çorap için büyük demeyin.bu kapaklı bir kutu ama kutu birleşik kapağıyla diğer 3 taraftan açılıyor.anlamışsınızdır resimden.
kutunun alt kısmı pembe kumaşla kaplı. kapağını ise beyaz kağıtla kapladım.fakat bu beyaz kağıdın kenar kısımlarını çiçek şeklinde oydum.


bu oyuk kısımlara denk gelen yerlerin altına pembe kağıt yapıştırıp üstüne beyaz kağıdımı kapladım.böylece pembe çiçeklerim meydana gelmiş oldu.ve onların kenarına da yeşil kuru kalemle dallar yaptım. noktalar ise hazır satılan simli kalemler.
en son olarakta kapağın yan kısımlarına kurdele ve onun kenarına da pul yapıştırdım. kutum böylece bitmiş oldu.

bu sarı kutuda ise yine inci'nin kışlık pijamaları var.kış gelince bakacağız bakalım hangisi olacak hangisi küçük sınıfına girecek?

bu kutu kızımın odası ve dolabı için yaptığım ilk kutu. kutu kaplama merakımın başladığı sırada yaptığım bir kutu. yani ilk kutularımdan...-ne kadar çok kutu oldu:( şimdilerde kışlık atkı bere vb.lerini barındırıyor.
bu son kutum ise şu aralar boş. yakın zamanda kışlık yazlık değişimi yapılırken dolacaktır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...