19 Mart 2012 Pazartesi

mandal torbası 2

 
 daha öncede mandal torbası dikmiştim buradan gidebilirsiniz görmek isterseniz...ama o mandal torbasının kurdelesi tahriş olduğundan ve 2.ye onarmama rağmen iflah olmadığından bunu diktim bir ara. ama o kadar çok oldu ki ne ara diktiğimi hatırlamıyorum. farklı birşey aramadan eskisinden memnun olduğumdan işlevi önemli deyip aynen diğeri gibi diktim. tabi kurdele kısmını daha sağlamlaştırarak. aslında diğerine göre daha dar oldu ama kumaş parçası bu kadar olduğu için diretmeden bu da böyle olsun dedim...nasıl olmuş?

1 yorum:

  1. Selam,
    Süper olmuş. Bende yapacağım. Evet yaz geldi artık lazım bende dün çamaşır aşarken bu ihtiyacı farkettim. Güzel olan yanı kirlenince ya. ohhh misss.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...