11 Kasım 2010 Perşembe

strawberry siparişim

bu sıralar online alışverişe takmış durumdayım. uygun şeyleri gördüğüm kadarıyla ama. diğer bloglardan hep okuyordum ama cesaret edemiyordum, kredi kartı bilgileri, şahsi bilgiler vb. nedenlerden dolayı etmek istemiyordum. ama bir tek benim başıma mı gelecek? deyip sadece avantajlı olanları kullanmak şartı ile başladım. eh bütün gün bilgisayar başında oturup işten arta kalan zamanlarda da internette olup bu gibi işlerden uzak durmak zor. en azından alışveriş sever insanlar için.
şu ana kadarda çok sinir bozucu bir durumla karşılaşmadım. 
daha öncede strawberry alışverişim oldu, onu da yazacağım. biraz tersten başlamak gibi oldu ama bu siparişim daha yeni geldi ve onun hevesiyle fotoğrafladım hemen. gördüğünüz davidoff echo woman parfümü 56 tl.+5 tl. kargo ile 66 liraya geldi. yerel bir parfümeriye (bursa kağan parfümeri) sorduğumda bana peşin 178 tl. dedi. e ne yapsaydım?
strawberry çok uygun bir site. hatta geçenlerde bir gazetenin ekonomi sayfasında haberi vardı. türkiye'deki kozmetiği öldürüyor diye. hemen eşime gösterdim tabi kendime yandaş bulmuşum gibi. aradaki farklar her zaman benim aldığım kadar olmasa da buradan alacağınız fiyatlara göre baya farklı. hatta denk geldikçe online satış yapan türk sitelerle de karşılaştırdım. her seferinde daha ucuz bir fiyatla karşılaştım. öneririm yani.
yanındaki calvin klein ruja gelirsek oda siparişimin hediyesi. 10 renk içerisinden renk seçme şansınız var hemde. muhtemelen bu renkler elde kalan, gitmeyen renkler olduğundan pek  moda renkler değil. olsun bir gün modası gelir ve sakla samanı şeklinde elbet biryerde kullanılır değil mi?
 
yukarıdaki parfümlerim de marks&spencer'dan. alışverişimi yapmış kasaya doğru giderken o gün pek ilgili olan mağaza elemanı parfümlerde kampanya olduğunu söyleyip ıssız bir köşede kalmış standı gösterdi. biraz azlar (20 ml. sanırım) ama tanesi 22 tl. ve bir alana bir bedava. şimdi hatırlıyorum ki büyük boyları da vardı sanırım kampanya da olan. ama zaten aklımda olmayan birşeye fazla para harcamaya gerek yok. kokular pek kalıcı olmasada hafif ve günlük kullanım için gayet uygun bence. ama hala var mıdır kampanya bilemiyorum?

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...