6 Ekim 2010 Çarşamba

beyaz seri

fotoğrafların böyle sarılık geçiriyormuş gibi çıkması beni sinir ediyor. ama yapabileceğim birşey yok malesef. daha önce yazdığım dekorasyon serisine devam ediyorum. yine çalışma odam için yaptığım küçük çöp kutusu ile o an diktiğim şeye ait dergi ve parça kumaşları koyduğum masaüstü kutumu tanıtıyorum bu sefer.
bu aşağıdaki çöp kutusu benim dikiş dikerken çok işime yarıyor.kutu sanırım bir iç çamaşırı kutusuydu. ben etrafını oluklu fon kartonu ile içini de bildiğimiz düz beyaz kağıt ile kapladım..
buradaki kutum ise önceki yaşamında bir ayakkabı kutusuydu. şimdi ise dikiş dikerken etrafın derli toplu durmasında bana yardımcı oluyor. bu kutumun da dışını ikea'dan aldığım paket kağıtlarından biriyle (yakından çektim çünkü el yapımı kağıtlardan) içini de yine düz beyaz kağıtla kapladım.
ve duvardaki rafımdan hatırlayacağınız kalemlik. gofret kutusu da bu şekilde bir değişime uğrayarak kalemlik haline geldi. yan kısımlarını alt ve üst kenarına kurdele geçerek beyaz dc-fıx ile, kapağını da yine beyaz oluklu mukavva ile kapladım.
aslında bazen düşünüyorum bu kadar ayrıntılı yazmama gerek var mı diye. yani insan bakınca anlamaz mı oluklu mukavvayı? ama yine de ben yazayım da ne olur ne olmaz diyorum. iyi mi diyorum hala kararsızım.

1 yorum:

  1. Becerikli ellerde basit kutuların böylesine değişimine bayılıyorum, ne güzel olmuşlar, mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...