29 Eylül 2010 Çarşamba

dekorasyona da el atıyorum

geçen gece bunlarla uğraştım. geçen haftalarda ikea'da aldığımız raf ve panoyu eşim hafta sonu duvara monte etti. bana da üzerini düzenlemek kaldı. çalışma odamın her yerini beyaz yapmak istiyorum.o yüzden eski bilgisayarla ilgili ıvır zıvırın durduğu kutularımı değiştirip daha önce dvd filmlerin durduğu ama şimdi satılmak için çıkarıldığından boşalan kutulara koyup rafıma yerleştirdim. ayrıca bu beyaz kutuları tamamiyle kendimin yaptığınıda eklemeliyim. yani onlar boş bir ayakkabı kutusu değil ben onları mukavvaları birbirine ekleyerek meydana getirdim ve üzerini kapladım. kutuya bu kadar takığım yani, varın siz düşünün.
(bu arada en kısa zamanda magnet yapmalı veya almalıyım bu siyahlar kötü duruyor. ama resimler inci'nin ilk karalamaları: babasının portresi ve suluboya soyutlar)
aşağıdaki 3 kutuyu da geçen akşam şevke gelip yaptım. beyaz olunca hangi kağıttan yapayım, nasıl süsleyeyim diye düşünmeden çabucak yapıveriyorsunuz. aşağıdaki yuvarlak gofret kutusuyken kalem kutusu oldu. diğer enine kutu ise kızımın terlik kutusuyken kalem, not kağıtları, şarj gibi ıvır zıvırların olduğu bir kutuya dönüştü. kağıt bloknotluğu ise kağıt bloknotluğuyken sadece beyaza dönüştü. diğer ikisinin yapılışlarını da vereceğim ama bu kağıt bloknotluğu resmen elimde dandik bir şekilde 2 dakikada yapıldığından resim çekmek aklıma bile gelmedi. kısaca söz edecek olursak, sadece dış kenarlarını beyaz dc-fix ile kaplayarak yaptım.

rafımın sağ kısmı ise dekoratif birşeyler doldurmakla oluştu. şamdan paşabahçe'den hediye. yani paşabahçe'den değil eşimin iş arkadaşından paşabahçe markalı. ağırlık sandal da aynı şekilde. mavi kum saati ise çok eski babamın eczane eşantiyonlarından.
bu nasıl bir post oldu şimdi bilmiyorum ama evimize yeni taşındığımızdan ve evde düzen gerektiren hayli yerim olduğundan ve aynı zamanda hem bu gereklilikten hem de internette dekorasyonla ilgili birşeyler görmekten hoşlandığımdan artık bu konuya da el atıyorum. artık ne kadar yüzüm ak, başım dik olur göreceğiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...