19 Ağustos 2009 Çarşamba

iğnedenliğim

bu da benim ilk iğnedenliğim. dikişe başlayınca gerçekten ihtiyaç duyulan birşey olduğunu anlıyorsunuz. internette gerçekten çok farklı modeller görebilirsiniz. insan bakınca bile yapmak istiyor o kadar güzelleri var ki.ama asıl güzel olan aynı zamanda işlevsel olması.


8 cm civarında iki kare kestim önce kumaştan. tabi paylı olarak.3 tarafını makine ile diktim.ters yüz ettim. diğer tarafını da içine elyaf doldurduktan sonra diktim. bu kenarı dikerken aynı görünsün diye diğer kenarlara da dikişi devam ettirdim. en son olarak ta kızımın kırılmış olan tacındaki kurdeleyi söküp değerlendirdim. kurdeleyi iki uzun parça şeklinde kesip birleştirdim ve öylece yastığın üzerine geçirdim.üstten dikmedim çünkü kurdele tactan çıktığı için gayet yapışkandı. öylece yapıştı. bu kadar basit işte...
yakın görünümleri;

son hali;





1 yorum:

  1. hem şık hem yapımı kolay ellerinize sağlık evet dikiş makinesinin yanına şart

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...