17 Ağustos 2009 Pazartesi

cihangir

dün cihangir'e gittik. ben daha önce hiç gitmemiştim.sadece gezinip tur attık.öncelikle fransız sokağından geçip istiklal'e çıktık.fransız sokağı'nın havası belki hoş ama ben daha nasıl desem nezih bir yer bekliyordum.yani tam olarakta bu değil demek istediğim ama o kadar da hoş gelmedi gözüme nedense.aslında karşıdan bakılınca,fotoğraflarda gayet güzel bir yere benziyor ama belki de bana göre değil?
cihangir'in kedileri...


sonra oradan nevizade'nin içersinden geçip boylu boyunca geçtik istiklal'i.bu sokak lambaları da nevizadenin üzerinde asılı olanlar.nevizade bu arada dar bir cadde barların olduğu (bilmeyenler için) bence çok hoş görünüyorlar.
istiklal'de bir küçük...

bu binayı da cihangir'in alt sokaklarında gördüm.pek güzel bir fotoğraf sayılmaz ama binaların renkleri çok uyumlu görünüyorlar bence.güzel bir varyant olmuş.



cihangir'den çukurcuma'ya doğru yol üstü durakları


çukurcuma'da rastlayabilecekleriniz




ve son olarak ilginç ve şirin bir pencere.
benden bu kadar size aktarabileceklerim zaten bizim de turumuz bu kadardı. o sırada küçüğümüz uyuduğu için biraz daha dolaşıp evimize döndük.




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...