21 Mayıs 2012 Pazartesi

chanel


 kapının arkasında asılı o kadar çok durdu ki bu kumaş. aklımda hep böyle bir ceket dikmek vardı 2 sene önce salı pazarından aldığım zamanda. burdalarda istediğim gibi bir kaç kalıpta mevcuttu. ama bu sene 2012 mart sayısında bu kalıbı gördüğümde artık bu ceketi dikmenin zamanı geldi dedim. eşimin ''al al güzelmiş'' değil de ''al al ucuzmuş'' demesine ve aslında çok ta beğenmemiş olmama rağmen aldık kumaşı. ama tabi şekle şemale girince fikrim değişti. sonuçta basitte olsa ilk ceket çalışmam; kendime olarak tabi...
 
 içine uçuk bir pembeden astar yapmak vardı gönlümde ama o gönlümdeki gibi bir kumaş bulamadım malesef... olsun bu da puantiyeli...
bitmeyen yağmurlar ve serinlik giymeme birkaç kere fırsat verdi.
ve;
burda görünümleri


4 yorum:

  1. Burda'nın bu chanel ceketini dikmeyen kalmadı, güzel bir kalıp... Senin ceket de çok güzel olmuş canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş :) bende dikmek istiyorum ama istediğim gibi bir kumaş bulunca :) güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba sayfanı yeni keşfettim çok beğendim takibe aldım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...