21 Aralık 2011 Çarşamba

kırmızı başlıklı kız

gördüğünüz gibi şimdi de biri gider biri gelir mantığıyla kırmızı polar çıktı meydana bununla da birçok şey yapacağım gibi haberiniz olsun, çünkü bol miktarda var elimde...çünkü annem eşantiyon gelmiş bir battaniyeyi tutuşturdu elime sen bunu kullanırsın diye. allahtan tek kişilik. aklımda inci'ye (ev içinde giymeye hatta belki şık olursa dışarıda da elbette) bir yelek dikmek var.

 şapka kalıbı burda 2011 kasım ayından aşağıda da görselleri görebilirsiniz. broşu da önceden hatırlayacaktır takip edenler. o da uzun bir süre dikiş kutumda atıldıktan sonra yerini buldu nihayet.

kalıpta uçları yok tabi bende kendimden birşeyler ekledim:)) aslında uçlarının arasına sokarak diktim ama hiç düzgün olmadığı için ve içte kalıp görünmeyeceğini düşünerek sonra da içten diktim ama sonra fotoğraflarda görünce çok güzel durmadığını farkettim. neyse oldu bu seferlik...



4 yorum:

  1. Bence gayet hoş olmuş. Kızımızada çokkk yakışmış

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı olmuş,

    http://homestyleboom.blogspot.com/ bana da bir göz atın

    YanıtlaSil
  3. evet kırmızı başlık çok güzel ama neden?! içindeki daha da güzel!

    YanıtlaSil
  4. ah çok teşekkürler mi denir ne denir hani ben yaptım gibi:)?!!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...