5 Ekim 2011 Çarşamba

ilham böyle birşey olsa gerek

her zamankinden uzun bir başlık attım ama tam da yazacağımın bununla alakası olduğundan.
2 hafta önceki ist. ziyaretimden bana miras bir çok kumaş kaldı ve sıkı bir indirim alışverişi. her zaman ist.'a gidemediğimden indirimde almak istediğim ne varsa aldım diyebilirim. tabi asıl ziyaretim kadıköy salı pazarı olduğundan oradan da elim boş çıkmadım; ablamda sağolsun. çünkü eve geldiğimde baktım ki aldığım kumaşların yarısı onun!!. neyse dikeceğiz artık.
böylelikle ist. ziyaretinden 2-3 post çıkmış oldu .alışveriş, kumaş, dikilenler vs....
işte bu sebepten ötürü artık çok akşamımı düzenli olarak dikiş odamda geçiriyorum. ama geçen gece saat 10'dan sonra (inci uyuduğu için 10'dan sonra dikiş makinasını kullanmayacağım işler yapıyorum) birden aklıma gelen bu bileziği yaptım. evet biliyorum muhteşem birşey değil ama gayet sade ve basit olmasına rağmen bence çok hoş oldu. kışın siyah ve diğer koyu renklerle gayet rahat kullanılabilir. yani insan yapmak isteyince ve kafada olayı bitirince olmayacak şey yok gibi...
darısı diğer bekleyen projelerin başına...

bunu kullandığım kombinim burada yani bir nevi giyilmiş hali

1 yorum:

  1. Bencede çok hoş. Spor kyafetlerle güzel duracaktır eminim. :) Bu arada bende sendenim. Birsürü yapılmayı bekleyen iş var :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...