1 Ağustos 2011 Pazartesi

yenileme

 yine uzun bir aradan sonra yavaş yavaş gelmeye başlayan iştahımla ufakta olsa birşeyler yapmaya başladım gibi...
onlardan birisi de bu. çooook eskiden terzi teyzemin diktiği -hatta yine burda kalıbındandı hatırladığım kadarıyla- bu bluz artık biraz kısa ve dar geliyordu. ama rengini ve keten kumaşını çok beğendiğimden harcamak istemedim. kenarlardan biraz açarak ve ucuna da elimdeki kumaşlardan ekleyerek tekrar giyileilir hale getirdim aşağıdaki gibi...
ütüsüz evet kusura bakmayın. bir daha unutuyorum diye yapar yapmaz fotoğraf çektiğimden dolayı...
giyilmiş halinin kombini de burada

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Tam bir dönüşüm olmuş

    YanıtlaSil
  2. ben yeni haline çok sevdim. Ten rengine de çok yakışmış.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...