29 Temmuz 2010 Perşembe

ilk lila gömlek

artık çalışan birisi olarak eskiye göre yaptıklarımı daha az sizinle paylaşabileceğim sanırım. ama çalışmaya başladım diye dikişi bırakmak yok zira daha aklımda yaz bitmesine rağmen uçuşan bir sürü elbise modeli var...

bu model burda 2010 temmuz sayısından 131 nolu model. daha bir kaç tane biçilmiş hazırda bekleyen dikişlerim varken bunu görünce; bu güzel ve kolaymış ben hemen dikerim bunu dedim; velhasıl öyle de oldu. gerçekten hemen kalıbını çıkarıp 1 veya 2 günde diktim. ama tek eleştirim sizinde gördüğünüz gibi gömlek biraz uzun. tunik hatta elbise bile diyebiliriz açık durduğu şekline. eğer giydiğim fotolarımı koyarsam birgün bel kısmında baya bir kumaşın biriktiğini göreceksiniz.(tabi bu benim boyumdan da olabilir...) halbuki kumaşım da tavsiye edilenle aynı; bildiğiniz pamuklu gömleklik bir kumaş...
birde bu burda'nın kalıpları biraz geniş sanırım. 38 bedenim ama seçtiğim modellerdende belki hep bir bolluk oluyor fazlasıyla diktiklerimde. anlayamadım?



gömleğimin kumaşı arkadaşımın fabrikadan getirdiği kumaşlardan. burdan bir kere daha teşekkür edeyim kendisine. valla dik dik bitmiyor...

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...