11 Kasım 2011 Cuma

pullu

bunu adı pullu olsun.
hayatımda ilk defa pullu bir kumaş diktim ablam sayesinde, kendisi biraz pullu bir şahsiyet olduğundan herhalde. benim pek aram yoktur bu kumaşlarla. zaten dikkat ettiyseniz kendime de değil yiğenime, ablamın kızına!! ama o da bana mı çekti ne ben beğenmedim giymeyeceğim dedi. şimdilik kimin giyeceği belli olmayarak duruyor.düğün günü gelince göreceğiz.
çoğu diktiğim şeyde bir ilk bulunur zaten... ilk pamuklu kumaş, ilk şort, ilk pijama, ilk pazen kumaş vs.. en azından ilk gömlek, bluz, elbise faslını geçtim çok şükür.
evet asıl konuya gelecek olursak. bunun kalıbı falan yok. kızımın penye bolerosundan çıkararak diktim. penyeye nazaran esnek bir kumaş olmamasından kaynaklanan bir sorun var mıdır bilemiyorum giyince anlaşılan ama görünürde yok. zaten bir yandan da pullu olduğu için yamukluk vb. hataları pek göstermiyor. hem ne de olsa bir ilk değil mi?
yiğenim giymezse ki giyse bile yakında bizi bekleyen bir nikah daha var, kızım giyer.

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...