26 Nisan 2011 Salı

hırka revizyonu

evet uzuuuuun zamandır yoktum, beni merak edenler olduysa (ki pek sanmam;gerçekçi olmak lazım) iş değişikliği, evle ilgili işler, isteksizlik nedenlerinden dolayı ve en doğrusu dikiş nakış işlerine ara verdiğimden dolayı yazmadım, yazamadım.
ama yinede ufak tefek yaptığım şeyler var. mesela bu hırkaya ek birşeyler yapmak gibi. yine çok uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü sıra gelmeyen işlerden biriydi. grogren kurdele ile kenarlarına görüldüğü gibi süs yaptım. aslında arka tarafın yaka kenarında da kısa olarak kurdele devam etmekte ama uzak kalmanın dezavantajı olarak o anda arkasını çekmek aklımın ucundan bile geçmedi. neyse bir gün giyerim de inşallah öyle fotoğraflarım.
bundan sonra daha sık burada olacağım umarım...

1 yorum:

  1. Aşkolsun. Öyle merak eden falan yok deme :) Ben dün neredesin diye yorum bile bıraktım. Dikiş diiken birini nasıl izlemem. :) Ve izlememdesin. Eden var işte. Hırka süslemelerinize hep çok özendim. Benimde aklımda ama asla sıra gelmeyecek gibi. Sayende hatırladım. Ellerine sağlık çok şirin olmuş. Yeni işe mi başladın. Hayırlı olsun. Hoşgeldin ve Yeni yazılarını bekliyoruzzz... Ama şu kelime doğrulamayı yazmak çok sıkıcı....Çok oyalıyor insanı. Yorum yazmaktan vazgeçesi geliyor insanın. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...