1 Aralık 2010 Çarşamba

sonbaharlık ceket

modelim burda 2010 eylül sayısının 144 nolu modeli. görür görmez bayıldım. önce çoğu zaman esinlendiğim gibi orjinalindeki füme renginde canlandı gözümde ama daha dokulu bir kumaşta. fazla ceket dikmemiş birisi olarak fazla ayrıntısı olmayan, alıştırma için dikilebilecek iyi bir model olduğunu düşündüm. sonrasında kumaşlara bakıp dururken, sonbahar geçti önümüz kış diye düşünürken bu kumaşı görüp bu modeli hayal ettim. sanırım 10 tl.'ye kumaşı (1 mt.) ve 5 tl.'ye (1 mt.) de astarlık pamuklu poplin bir kumaş alıp bir heves dikmeye başladım. hevesle istekle dikilen parçalar daha güzel ve hızlı oluyorlar değil mi? sonuç aşağıda. bakın bakalım dediğim gibi olmuş mu?
bu da kumaşımdan bir kesit. bu arada modelde astar yoktu, ben yaptım. astarlı giysiler hem daha oturaklı hem de daha temiz dikiş oluyorlar. biraz uğraştırıyor tabi ama istekli olduğumu söylemiştim, değil mi?
 

3 yorum:

  1. Kumaş çok güzel, model çok güzel, eller marifetli:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba bende aranıza yeni katıldım. ceketiniz çok güzel olmuş.Kumaşıda çok hoş.Elinize ve emeğinize sağlık:):):)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...