12 Kasım 2010 Cuma

nevresim yenileme

tek kişilik nevresim takımını ve yorganını misafir için kullanırken şimdi kızımın bebek karyolasını büyüttüğümüzden ona tahsis ettim. yaptığım çalışma da bununla ilgili. evlenmeden önce çeyiz diyerek aldığım tek kişilik desenli yorganı evlendikten sonra altına astar yaptırmak için bu tarz şeyler diken bir yere verdim. kenarlarına altta ki gibi çırt çırt (1 kere mi 2 kere mi yazılır bilemedim?) yapıp ve aynısını astara da dikip bu şekilde birbirine tutturduk. ama sonra bu uygulamadan memnun kalmadım çünkü çırtlar makinede yıkandığında birşeylere takılıp yapışıyor, diğer parçayı tahriş ediyor ve bu beni sinir ediyordu. ben de hazır bu takımın çarşafını yeni yatağa göre ayarlarken bunu da yapayım tam olsun içimde kalmasın diyerek çırtları değiştirdim.
 
önce çıtları söktüğüm yerlere düğmeleri diktim. sonra astarı yorganın üzerine serip düğmelere denk gelen yerlere iğne ile işaret koyup makinede ilik açtım.
 
bu işlemlerden sonraki durum aşağıda:
 astarın kapak kısmı:
 çok net ve düzgün olmasada yorganın tam görünümü bir nevi giyilmiş hali:) bu haliyle yaptığımı
daha iyi anlayabilirsiniz.
fotoğrafı süsleyeceğine yorganı düzgün serseydin derseniz; zaten saat 11 civarı bitti ve hemen çekeyim dedim bir daha unutuyorum ve kalıyor. o yüzden, nedenimi söyleyeyim de...
ayrıca burada yazarken 1-2 cümle ile yaptığınızı anlatabiliyorsunuz. ama bu astar düzeltmesini yapmak benim 3-4 akşamımı aldı. akşam dediğim belki 2 saatten hesaplamak lazım ama yapımı uzun sürüp anlatması kısa sürünce sinir oldum, paylaşayım dedim... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...