9 Aralık 2009 Çarşamba

değişik bir klasör kaplama

bu gördüğünüz klasör hepimizin bildiği eski klasörler genelde iş yerlerinde olan. ben kalıplarıma bir yer arıyordum ve kalıplar katlasanda yine de biraz büyük ebatte olduklarından onları bu klasöre koydum ama öyle eski mavi mavi olmazdı değil mi? ben de kapladım onu böyle, böyle dediğim...
öncelikle klasörümüzü yatırıp kumaş boyutu belirleyip kumaşımızı kesiyoruz. ve iki yanı kapatacak şekilde aşağıda gördüğünüz gibi kenarlar için 2 parça kumaş kesiyoruz.
bu kumaşları içiçe gelecek şekilde kenarlara koyup, klasörün boyutundan dikiyoruz. yani gergin olması için.
diktikten sonra ters çevirip kenarlardan içe doğru kıvırıyoruz ve o şekilde de bir dikiş geçiyoruz.


 
gördüğünüz gibi kenarlarını denk getirmek biraz zor olabilir. yani benimki ilkinde çok gergin oldu söküp bir daha dikmek zorunda kaldım kenarlardan tam geçebilmesi için.
ve en son olarak kitaplığımda daha önce yaptığım klasörümle beraber...


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...